System reklamy Test

jaki depilator?
  • Chciałem dziewczynie sprezentować nowy depilator. Niestety nie znam się na tym. Możecie coś sprawdzonego i niezbyt drogiego ?
  • 4 Odpowiedźi sortuj według
  • Vote Up0Vote Down susek
    Ta odpowiedź została zaakceptowana.
    Może coś z Braun'a ?
  • Vote Up0Vote Down Ekspert_Philips
    Ta odpowiedź została zaakceptowana.
    Witaj Czesio,

Jeśli będzie to jej pierwszy depilator, to wybierz raczej model wyposażony w dodatkowe nasadki masujące, które poprawią komfort zabiegu. Na rynku dostępne są modele dedykowane dla osób rozpoczynających przygodę z depilacją – myślę, że powinieneś właśnie tego typu depilatorów szukać.

Jeśli chodzi o ofertę marki Philips, pozytywną opinią cieszy się seria Satinelle Soft. Depilatory z tej linii są dostępne w przystępnej cenie, a np. model HP6512 został wyposażony w:

- nasadkę masującą i unoszącą włoski, dzięki czemu zabieg jest bardziej przyjemny,
    - rękawicę lodową dołączaną do zestawu, która zminimalizuje ewentualny ból,
    - rękawicę peelingującą, która ułatwi codzienną dbałość o kondycję skóry.

Mam nadzieję, że pomogłam, ale gdybyś potrzebował więcej wskazówek – napisz na ekspert@philips.com.

_____________________________ ___
    Ekspert Philips, udzielam odpowiedzi na Państwa pytania dotyczące produktów marki Philips. Zapraszam do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego.
  • Dziękuję za rady
  • Ale to dla Ciebie, czy dla kobiety? Osobiście to lepiej raz na jakiś czas pójść na depilacje laserową bo jest to dużo bardziej skuteczne, sam kobiecie jak jest okazja funduje takie wizyty, dla mnie problem z prezentem z głowy, a ona jest zadowolona. Nie wiem skąd jesteście, ale jak ktoś z Krakowa będzie szukał to niech sobie zobaczy DERMA CLINICA macie tutaj ich stronę www - http://www.derma-clinica.pl/depliacja-laserowa.html poczytajcie i się zastanowcie.

Witaj nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tu nowy. Jeżeli chcesz dołączyć użyj jednego z poniższych buttonów!